2024. 09. 05. csütörtök
Lőrinc, Viktor
: 393 Ft   : 354 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei

Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei
JETfly  |  2018. 02. 13., 15:29
Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei

Az “Orosz Helikopterek” legújabb többfeladatú modellje, a Mi-171E2 sikeresen befejezte az új hajtóművek és a forgószárny berendezéseinek légi próbáit. A kizárólag exportra szánt Mi-171E2-t (a Mi-171A2 helikopter exportváltozata) Mi-171E néven szállítják majd a vásárlóknak.

A nullszériás helikoptert a moszkvai Mil Helikoptergyártó Üzemben készítették, a sorozatgyártásra már az Ulan-Udenszki Légijármű Üzemben (U-UAZ) kerül sor. A Mi-171E2 a Mi-17/171 típuscsalád legújabb tagja.

A Mi-171E2 repülési jellemzői minden tekintetben jobbak az elődeinél. A kísérleti repülések során bebizonyosodott, hogy az új hajtóművekkel jobbak a teljesítménymutatók nagy magasságon történő üzemeltetéskor, megnőtt a terhelhetőség, nagyobb maximális utazósebesség érhető el, jobb lett az emelkedőképessége, jobban irányítható – ráadásul mindezt úgy sikerült elérni, hogy a zajterhelése jelentősen csökkent. A forgószárnyak teljesítménynövekedése nagyban hozzájárul a jobb manőverezőképességhez és kormányozhatósághoz, a hajtómű minden üzemmódján rendelkezik elegendő tartalékkal, főképpen nagyobb magasságokon.

A fejlesztés során fokozott figyelmet fordítottak a magashegyi üzemeltetési körülményekre, így a tesztek nem csak hazai pályán, de Kínában, Pakisztánban, Iránban és több dél-amerikai országban is folytak. A magassági teszteken kívül vizsgálták a Mi-171E2 teljesítőképességét magas hőmérsékleti viszonyok között is. A kiváló eredmények alapján a gyártó „Orosz Helikopterek” cég bízik abban, hogy a külföldi megrendelések is jelentősek lesznek.

Az Ulan-Udenszkben végzett tesztek során 45 felszállást teljesített a helikopter és ezek alatt 50 órát töltött a levegőben. A kísérleti repüléseket több, mint 100 szakember biztosította, illetve értékelte ki azok eredményeit.

A Mi-171E2 teljesen új hajtóművekkel és forgószárnyakkal rendelkezik. A VK-2500PSz-03 hajtóművet kimondottan a magashegyi üzemeltetésre tervezték, megnövelt teljesítményű és teljesen számítógép-vezérelt. A forgószárnyak kompozit anyagból készültek és a farokrotor is módosított, X-alakú lett. 

A Mi-171A2 változatról társlapunkon is találhat friss híreket!

További fotókat az alábbi linken találhat!

Forrás: aviation21.ru

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2024. 08. 21., 09:00
A Magyar Légierőn belül jelentős fejlesztések zajlanak, néhány év alatt minőségben és mennyiségben egyaránt komoly technika érkezett be és a folyamat még nem ért véget. Ezek üzemeltetéséhez természetesen rengeteg, magasan képzett fiatalra is szükség van.
2024. 07. 30., 09:00
Bár napjainkban a szerepe már jelentősen csökken, a Panavia program során kifejlesztett repülőgép még mindig első vonalbeli csapásmérőnek számít. A prototípus fél évszázaddal ezelőtt emelkedett először a levegőbe.
2024. 08. 05., 09:15
Már korábban is hírt adtunk lapunkon arról, hogy hazánkhoz hasonlóan Hollandia és Ausztria is az Embraer új katonai szállító repülőgépét, a C-390-est szerezné be kiöregedő Hercules flottájuk cseretípusaként. A tervekből Farnborough-ban lett konkrétum.
2024-08-28 10:30:49
Megérkezett a KLM amszterdami bázisára a holland királyi légitársaság első Airbus A321neo típusú repülőgépe. A keskenytörzsű, főként európai járatokat teljesítő repülőgép a legújabb technológiát képviseli, alacsonyabb fogyasztású és károsanyag-kibocsátású, mint az eddigi repülőgépek.
2024-08-26 13:42:43
Az olimpikonok után, augusztus 28. és szeptember 8. között a paralimpikonoké lesz a főszerep Párizsban, ahol 39 magyar sportoló képviseli hazánkat 13 sportágban. Őket a Wizz Air menetrend szerinti járatával, a Team Hungary dizájnt viselő repülőgéppel repíti a francia fővárosba augusztus 25-én és 26-án, majd a játékok után vissza Budapestre.
2024-08-20 21:30:00
Augusztus 20-án már hagyomány, hogy az államalapítás ünnepének részeként - a tisztavatást követően - légiparádét rendeznek Budapesten. Nem volt ez másképp idén sem: a Magyar Légierő merev- és forgószárnyas típusai különböző kötelékekkel és szóló bemutatókkal készültek az eseményre.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 09. 04., 10:14
A tegnapi napon a megszokott helyszínen, a Gyöngyös melletti pipishegyi repülőtéren kezdetét vette a Magyar Honvédség hagyományos őszi kutató-mentő gyakorlata, az Air Wolf Hunting.
2024. 09. 03., 11:32
Második alkalommal rendeztek sikeres reptérnapot a kiskunfélegyházi repülőtéren a napokban.
2024. 08. 30., 10:52
Ezekben a napokban célegyenesbe érkezik a 29. börgöndi repülőnap szervezése, a vármegye hosszú ideje legnépesebb rendezvénye szeptember 8-án, vasárnap várja látogatóit.
2024. 08. 28., 09:31
Az 1975 decemberében érkezett HA-YLR lajstromjelű Jak-40-es a típus első példánya volt Magyarországon, korábban magyar pilóta ilyen gépen nem repült.

  Legfrissebbek most

Ritkán látott viharokkal és vitákkal övezett a legújabb amerikai vadászbombázó típus - már a fejlesztési tervek bejelentésének első pillanatától fogva.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.