A felgyorsított ütemterv szerint, az év végére tervezett első felszálláshoz igazodva, már most a végső összeszerelési fázisba ért a Sikorsky cég régen várt harci kutató-mentő helikoptere, a HH-60W.
Az UH-60M Black Hawk alapján kifejlesztett HH-60W első példányának összeszerelése hamarosan befejeződik. Ez lesz az első példány abból a 112-ből, amelyeket alapvetően a bajba jutott személyzetek mentésére fognak használni. A program összköltsége 8,12 milliárd dollár.
A tervekhez képest két hónappal előrébb járnak a gyártással. A program az ütemterv előtt halad, bár a kormányzati auditorok kifogásolták, hogy a légierő figyelmen kívül hagyta a legjobb megoldásokat, hogy a HH-60G Pave Hawk régóta várt cseréjét felgyorsítsák.
A HH-60W CRH (Combat Rescue Helicopter) programot még 2014-ben indította a légierő, miután több sikertelen próbálkozáson is túl voltak, hogy egy nagyobb helikoptert találjanak a kutatás-mentés speciális feladatkörére.
Az eredménytelen váltótípus-keresés után döntött úgy a légierő vezetése, hogy a meglévő erőforrásokhoz nyúl – az UH-60M megkapta a TMK kiegészítőket (Tactical Mission Kit), amelyek többek között új érzékelőket, radart és önvédelmi rendszereket is biztosítanak a forgószárnyas számára.
A Sikorsky szakemberei az üzemanyagrendszerhez is hozzányúltak, az UH-60M kapacitásának duplájára (2500 liter) növelték a tartályok térfogatát. A berepülési és tesztelési feladatokra összesen 9 helikoptert terveznek legyártani a Lockheed Martin tulajdonában álló Sikorsky cégnél.
Forrás: FlightGlobal
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a Wizz Air változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.