2024. 12. 19. csütörtök
Viola
: 410 Ft   : 391 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit
JETfly  |  2017. 03. 10., 10:42

Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén.

  • Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken
  • Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét
  • Presale promóciók a direkt csatornákban

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.

„A Lufthansánál a digitalizáció sokkal többet jelent új alkalmazások fejlesztésénél. Olyan modern technológiát kínálunk utasaiknak, amely reagál kéréseikre, és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtja nekik az utazás során” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Lufthansa Csoport vezetőségének hálózati  légitársaságokért felelős tagja. Majd így folytatta: „Ez nem csupán a nagyszabású innovációkról szól – hanem azokról az apróságokról is, amelyek kellemesebbé és személyesebbé teszik a velünk való utazást.”

Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik. „Ez az ülés több egyszerű ülőalkalmatosságnál. Kielégíti az ügyfelek konkrét igényeit – akár dolgozni vagy aludni szeretnének, akár családi nyaralásra vagy egyedül, üzleti célból utaznak. Nagyon izgalmasnak ígérkeznek az új fejlesztések. Hadd lepjük meg Önöket!” – jelentette ki Harry Hohmeister az ITB-n tartott előadásában.

Az üzleti osztály új ülése nem csupán minőség és testre szabás szempontjából képvisel új etalont. Jól példázza a Lufthansa Csoport új stratégiáját is, mely szerint a légitársaság erősíteni szeretné szervezetén belül a folyamatokért vállalt közös felelősséget. Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. „A három hálózati légitársaság egységes folyamatai és a közös struktúrák csökkentik a komplexitást, és segítenek az ügyfeleket és az értékesítési partnereket még inkább működésünk középpontjába állítani” – hangsúlyozta Heike Birlenbach, a Lufthansa Csoport hálózati légitársaságokért felelős értékesíti alelnöke. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.

Presale promóciók a direkt csatornákban

A Lufthansa Csoport az idén folytatja közvetlen értékesítési csatornái bővítését. Hosszú távú célja, hogy a légitársaságok közül elsőként kínáljon olyan vonzó járatokat és szolgáltatásokat, amelyek maradéktalanul kielégítik értékesítési partnerei és céges ügyfelei egyre speciálisabb és dinamikusan változó igényeit. A Lufthansa Csoport 2015-ben kezdte meg új értékesítési és disztribúciós stratégiája megvalósítását. A legutóbb bevezetett technológiai megoldások segítségével az ügyfelek korábban nem elérhető, új tartalmakhoz, valamint innovatívabb, megfizethetőbb és ügyfélközpontúbb opcionális szolgáltatásokhoz férnek hozzá.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a Lufthansa testre tudja majd szabni a különböző csatornákon közvetített ajánlatokat. Első lépésként a Lufthansa Csoport exkluzív presale promóciókat kínál értékesítési partnereinek. A továbbiakban differenciált ajánlatokat vezet majd be Direct Connect partnerei számára, amelyeket folyamatosan felülvizsgál, bővít és adaptál majd annak érdekében, hogy minél teljesebben megfeleljenek az ügyfelek igényeinek. 

Forrás: Lufthansa

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 11. 29., 14:54
2024. szeptember 30 - október 11. között Görögország volt a házigazdája a NATO legnagyobb idei hadgyakorlatának. A hazai szuperszonikusokon kívül 11 légierő gépei érkeztek a mediterrán légtérbe - brit, kanadai, francia, svéd, magyar, lengyel, román, spanyol, olasz, portugál, és amerikai felségjellel -, hogy bebizonyítsák: a szövetség haderőnemeinek sikeres együttműködésével készen állnak egy lehetséges támadás elhárítására.
2024-11-18 16:45:23
Idén októberben megállapodás született arról, hogy különleges mentéseknél segédkezik egymásnak az EUFOR (European Union Force) és a konjici Prenj Hegyimentő Szolgálat. Az együttműködés aláírásakor a nemzetközi haderőt dr. Sticz László vezérőrnagy, az EUFOR Althea művelet parancsnoka, míg a bosnyák felet Almir Mahmutović, az önkéntes szervezet igazgatótanácsának elnöke képviselte.
2024-11-16 13:42:57
„A légierő szervezeti kultúrája olyan értékeket és hagyományokat őriz, amelyek egyedülállóak – hangsúlyozta dr. Kutnyánszky Zsolt, a Honvédelmi Minisztérium védelmi stratégiáért és humánpolitikáért felelős államtitkára a 101. honi Puma Vadászrepülő Osztály megalapításának 80. évfordulója alkalmából szervezett bemutató rendezvényen, november 15-én, pénteken, Budapesten, a Bálna Honvédelmi Központban.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 12. 17., 12:25
A keskenytörzsű, közepes hatótávolságú utasszállítóhoz a légitársaság az amerikai Azorra lízing- és vagyonkezelő cég közvetítésével jutott hozzá.
2024. 12. 15., 22:13
Annak idején, amikor a Lockheed a P-3 Orion tervezésébe fogott, nem is volt kérdéses, hogy az óceánnal körülvett Ausztrália légierejénél is megjelenik majd a típus, de hogy valamivel több, mint fél évszázadon át, 2023 végéig repül majd a kengurus felségjellel, azt talán ők sem gondolták.
2024. 12. 13., 10:46
Az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandárnál tett látogatást dr. Böröndi Gábor vezérezredes, a Honvéd Vezérkar főnöke.
2024. 12. 11., 23:31
A MEDEVAC (Medical Evacuation) egy egészségügyi kiürítési/evakuálási eljárás, amely során a sérült vagy beteg személyeket sürgősségi orvosi ellátásra szállítanak - gyakran helikopterrel.

  Legfrissebbek most

Mint ahogy arról korábban már lapunkon is beszámoltunk, Portugália a brazil Embraer A-29N Super Tucano típusával modernizálná légierejét. A szándékból mára valóság lett, a két fél aláírta a beszerzéshez kapcsolódó szerződést.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.