A nyári menetrendben új desztinációkkal rukkol elő szinte minden légitársaság, a nyaralási szezonban az utasokért folyó légi csatát az nyerheti, aki az alacsony ár mellett új utazási célpontokat is ajánl utasainak. Ezért a SkyEurope a fapados társaságok közül elsőként megnyitotta nápolyi járatát. A SkyEurope gyorsjelentéséből kiderül az is, hogy a cég egy év alatt 76,7%-kal növelte utasforgalmát.
Az utasokért folyó harcban fontos szempont lesz az is, hogy a már jól bevált desztinációk mellett olyan városokban is kiépítsék főhadiszállásaikat a társaságok, amelyek eddig nem szerepeltek palettájukon. A klasszikus Róma, Párizs útvonalak mellett a SkyEurope idén több desztinációt bekapcsol útvonalhálózatába, amelyeknek komoly idegenforgalmat növelhető hatása lehet. Az Olaszországba utazó magyar vendégek száma nagymértékben emelkedhet annak köszönhetően, hogy a SkyEurope - a diszkonttársaságok közül elsőként - áprilistól már Nápolyba is szállít utasokat hetente két alkalommal. Így olyan turistalátványosságok is sokkal könnyebben megközelíthetők, amelyek a hosszú és körülményes autós utak miatt eddig kimaradtak a nyaralási tervekből.A nápolyi desztináció mellett több más területet is felfedezni látszanak a „fapados” légitársaságok. Ezzel kapcsolatban a SkyEurope igazgatója, Christian Mandl elmondta: „Idén új bázissal gyarapodtunk, ugyanis 2006. április 10-tól kezdte meg üzemelését légitársaságunk Prágában. Új célállomásokat nyitottunk meg, mint például a közkedvelt bolgár tengerparton található Várna és Burgasz, továbbá újraindítottuk horvátországi nyári desztinációinkat is (Dubrovnik, Split és Zadar). A SkyEurope megfigyelései szerint 2010-ig Magyarországon várhatóan megduplázódik a diszkont-légitársaságok járataival utazók száma, ezért az utasokért folyó „légi csatát” azok nyerhetik meg, akik odafigyelnek e desztinációkra is. A cég gyorsjelentése szerint mindezt jól bizonyítják a számadatok is. A SkyEurope Airlines, Közép-Európa vezető, alacsony költségekkel üzemelő diszkont-légitársaságának utasforgalma 2006 márciusában elérte a 178 163 utasszámot, amely 62,3%-os növekedést jelent, összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakának adataival. A járatok kihasználtsága is növekedett, mely elérte a 74,4%-ot. A 2006 márciusával záruló 12 hónapos időszakban több mint 2 millió utast szállított a légitársaság, mely egyedülálló a cég eddigi történetében. Ez 76,7%-os növekedést jelent összehasonlítva az előző év adatával. A járatkihasználtság 3,9%-kal nőtt, elérve a 76,7%-ot.
A Kínai Népköztársaság repülőiparának legkomolyabb seregszemléjét kétévente rendezik meg. A hivatalos nevén Kínai Nemzetközi Légi- és Űrkutatási Kiállítás a ritka alkalmak egyike, amikor a messze földről érkezők is megismerhetik a helyi fejlesztéseket, és véleményt alkothatnak a közeli - vagy távolabbi elképzelésekből.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.