Amint arról néhány héttel ezelőtt már beszámoltunk, a Boeing nem lesz képes tartani a vállalt határidőket. Ezt már a Boeing is elismerte, s hogy, hogy nem, az amerikai cég is a végszerelésnél jelentkező folyamatos problémák miatt került ebbe a helyzetbe csakúgy, mint korábban az Airbus az A380-as gépével.
Az eredeti tervekkel ellentétben a 2008. májusi határidő helyett 2008. novemberben vagy decemberben adják majd át az első gépet, ám még az is előfordulhat, hogy csak 2009 első negyedévében fog az első 787-es utasokat szállítani. A gép első felszállását jövő év első negyedévének végére tervezik. Mellesleg az All Nippon Airways lesz a két hajtómüves gép első üzemeltetője.
A társaság tájékoztatása szerint a késés jelentős anyagi veszteséggel nem fog járni, nem lesz hatással a cég 2007-re és 2008-ra tervezett profitjára, bár ehhez nyilván a gépből rendelő légitársaságoknak is lesz még néhány keresetlen szavuk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2024 november első felében immár nyolcadik alkalommal tartották meg a CRUZEX-et. A legnagyobb latin-amerikai légierő gyakorlaton ezúttal 16 országból 3000 katona és 100 repülő eszköz vett részt.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.