2025. 03. 26. szerda
Emánuel
: 399 Ft   : 369 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Innováció a légi szállítmányozásban

Innováció a légi szállítmányozásban
JETfly  |  2024. 04. 25., 14:32
Innováció a légi szállítmányozásban

A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.

Gyógyszeripari üzleti reggelit tartott a DSV

A DSV A/S egy piacvezető dán szállítmányozási és logisztikai vállalat, amely globális közúti, légi, tengeri szállítási és raktárlogisztikai szolgáltatásokat kínál. A vállalat hazánkban is az egyik legnagyobb szereplő, jelenlegi fejlesztésével pedig piacvezető szerepét tovább erősítheti. A magyarországi gyógyszeripar meghatározó szereplőinek részvételével, a DSV 2024. április 23-án, egy gyógyszeripari üzleti reggelin, oldott hangulatú beszélgetés keretein belül bemutatott egy olyan innovatív fejlesztést, amelynek köszönhetően olyan szolgáltatás tud nyújtani a vállalat a továbbiakban Vecsésen, amelyre hazánkban korábban még más szállítmányozási és logisztikai vállalat nem volt képes. Az eseményen debütált az az új szolgáltatás, amelynek segítségével már 2-8 Celsius-fokos hűtött térben is képesek lesznek átvilágítani a légi áruszállításra szánt árukat.

„1 éves előkészület előzte meg az indulást, ami ráadásul új munkahelyeket is teremtett” – mondta Molnár Ákos, a DSV üzletfejlesztési vezetője.

A DSV Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mellett közvetlenül elhelyezkedő 900 négyzetméteres létesítménye tartalmaz egy 15-25 Celsius-fokos és egy 2-8 Celsius-fokos hűtött teret is. Ezek mellett rendelkezik egy cross-dock előtérrel is, amelyet két kapun keresztül lehet megközelíteni. Ezek a kapuk alkalmasak arra, hogy fogadjanak hűtőkonténert, kamiont, illetve akár kisautót egyaránt. A raktár korábban megkapta a Regulated Agent státuszt is. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a raktár alkalmas arra, hogy egy különösen védett státuszú lokációt létrehozva, a légitársaságok befogadják az innen kiáramló árukat utólagos ellenőrzés nélkül is szállításra. Az új fejlesztésnek köszönhetően pedig további szolgáltatással is bővül a létesítmény.

Növekszik a 2-8 Celsius-fok közötti gyógyszertermékek aránya a gyógyszerpiacon, gyorsan reagált erre a vállalat

„Ügyfelekkel történő korábbi egyeztetéseink során kialakult bennünk az a kép, hogy sokszor küzdenek azzal a problémával, hogy 2-8 Celsius-fok között kezelendő gyógyszeráruiknak a légi elszállítása átvilágítási problémába ütközik. Ennek oka volt, hogy ez idáig Magyarországon nem volt olyan átvilágításra alkalmas röntgen gép, amely 2-8 Celsius-fokos raktári környezetben üzemelt volna. Ha egy ügyfélnek eddig 2-8 Celsius-fokos kezelést igénylő gyógyszeráruja volt, amelyet légi úton szeretett volna elküldeni, akkor ez idáig vagy alternatív eszközökkel tudta ezt megtenni, vagy nem ebben a hőmérsékleti tartományban tette ezt meg, vagy elvitte Bécs repterére” – emelte ki Molnár Ákos.

A DSV beruházásának köszönhetően megteremtette a lehetőségét annak, hogy minden hatósági szempontnak megfelelve, alkalmas legyen raktáruk arra, hogy 2-8 Celsius-fok közötti hűtött átvilágítási folyamatot végezhessen. Megnyitotta Magyarország első olyan GDP-elvek mentén működő gyógyszerraktárát, amely 2-8 Celsius-fokos környezetben átvilágítási szolgáltatást nyújt a gyógyszeripari ügyfelek számára.

„A 2-8 Celsius-fok közötti átvilágítási és raktározási szolgáltatás mellett, lehetőséget tudunk nyújtani ambient, azaz 15-25 Celsius-fokos környezetben gyógyszeráruk raktározására is. Ezek mellett biztosítottak olyan további szolgáltatások is, mint a címkézés, thermoblankettel ellátni palettákat, vagy akár passzív csomagolóanyaggal ellátni gyógyszerárukat” – hívta fel a figyelmet a DSV üzletfejlesztési vezetője.

Kiemelt tapasztalat B2B területen

A DSV szállítmányozásban és logisztikában hazai, valamint nemzetközi szinten egyaránt több évtizedes, globális szinten is kiemelt tapasztalattal rendelkezik. A B2B szektor mára már megkerülhetetlen szereplője, aki többek között számos innovatív beruházásával, stabil pénzügyi hátterével és megbízhatóságával számos szektort támogat. Mostani fejlesztésük egyik kiinduló alapja volt, hogy a DSV legutóbbi akvizíciójának eredményeképpen örökölt egy gyógyszerraktárat is, amely, a legmagasabb GDP kívánalmaknak megfelelő temperált, illetve hűtős gyógyszerraktár volt.

„A mi gyógyszerprojektünk egyik alapja ez az örökölt raktárhelyiség volt. Szintén nagy szerepet játszott a hűtős tengeri osztályunk, amely évtizedes tapasztalatokkal rendelkezik, kiváló alvállalkozói kapcsolatokkal és nagyon szerteágazó szolgáltatási portfolióval a reefer konténeres piacon. Ezeken túl a DSV globálisan rendelkezik gyógyszeripari ügyfélkapcsolatokkal is, amelyek szintén remek alapot képeztek arra, hogy belefogjunk ebbe a magyarországi Pharma projektfejlesztésbe” – mesélte Molnár Ákos a fejlesztés hátteréről.

A DSV-ről:

A DSV A/S egy piacvezető dán szállítmányozási és logisztikai vállalat, amely globális közúti, légi, tengeri szállítási és raktárlogisztikai szolgáltatásokat kínál. 1976-ban kilenc független dán fuvarozó alapította, és azóta gyors terjeszkedést és nemzetközi jelenlétet ért el. A több mint 80 országban működő irodáival a DSV több mint 75 000 embert foglalkoztat világszerte. Magyarországi története 1995-ben kezdődött, és azóta hazánk egyik legmeghatározóbb piaci szereplőjévé nőtte ki magát. (www.dsv.com/en/countries/europe/hungary)

Forrás: https://www.krpr.hu/

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 25., 11:36
Február 24-től elindult az Ifjúsági Pilóta Program (IPP) 2025-ös jelentkezési időszaka, amely országos lefedettséggel kínál lehetőséget a repülés iránt érdeklődő fiatalok számára. A program célja, hogy a 14–18 éves korosztály számára biztosítson egy átfogó, több lépcsős képzési rendszert, amelynek során a résztvevők vitorlázórepülő-képzésben vehetnek részt.
2025. 02. 25., 08:45
Hozott is változást meg nem is a sokáig várt-követelt Lockheed Martin F-16AM/BM Fighting Falconok megjelenése Ukrajna felett. A sajtócikkek és a politikusok nyilatkozatai a végletekig felkorbácsolták a várakozásokat - ehhez képest persze csalódást okoz az eddig nyilvános forrásokból ismerhető eredmény.
2025-03-14 15:10:30
A legmodernebb technológiákkal gazdagodott a honvéd tisztképzés – jelentette ki Vargha Tamás, a Honvédelmi Minisztérium (HM) parlamenti államtitkára Szolnokon, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar campusán, ahol szimulátorokat és speciálisan a légi közlekedésre fókuszáló kibővített valóságlaboratóriumot (XR-labor) adtak át.
2025-03-14 14:37:45
„A szabadság nem ajándék, hanem örökségbe kapott kincs, amit meg kell védeni. Önök az elmúlt években bizonyították, hogy készen állnak a magyar égbolt védelmére” – fogalmazott Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter Kecskeméten, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár március 15-ei ünnepi állománygyűlésén.
2025-03-12 15:37:17
A C-17 Globemaster III már csak óriási méretei miatt is a stratégiai légi szállítás egyik legfontosabb és legsokoldalúbb repülőgépe, mondják a Nehéz Légiszállító Ezred katonái. A légi jármű Kenyeri fölött a kivételes teherdobó képességét bizonyíthatta.
2025-03-10 09:31:05
A Wizz Air különleges nőnapi járatokkal ünnepelte női dolgozóit. A 2221-es, Budapestről London-Gatwickre tartó Airbus A321neo kizárólag női személyzettel szállt fel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, a járaton Gombkötő Gabriella kapitány és Nyers Szabina első tiszt mellett Fanny, Anna, Csenge, Ivett és Nikolett légiutas-kísérők teljesítettek szolgálatot.
2025-03-06 12:26:06
Március 5-én Szolnokról indult útnak az MH Kiss József 86. Helikopterdandár egyik Airbus H145M típusú forgószárnyasa Pristinába, hogy a NATO koszovói békefenntartó erő (KFOR) kötelékében részt vegyen annak műveletében.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 03. 21., 14:24

(Forgó)szárnyas életmentő

Beszélgetés Dajka Attila őrnaggyal, az MH Kiss József 86. Helikopterdandár helikoptervezetőjével.
2025. 03. 19., 09:32
Ez a bejegyzés az előző folytatásának is tekinthető, de nem az SH-3 Sea Kingről, mint típusról, és nem is a pilótákról lesz szó, hanem azokról, akik hátul, a tehertérben dolgoztak.
2025. 03. 18., 15:11
Elindult a Magyar Honvédség „Embert a vasra!” toborzókampányának következő fázisa.
2025. 03. 17., 12:09
A TV2 katonai sport-realityjének számtalan kihívása után egy újabb kaland várt A Kiképzés győzteseire, ugyanis a döntőt nyerő Kinizsi raj tagjainak egyik jutalma egy Gripen repülés volt.

  Legfrissebbek most

2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.  

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.