2024. 12. 21. szombat
Tamás
: 414 Ft   : 399 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Innováció a légi szállítmányozásban

Innováció a légi szállítmányozásban
JETfly  |  2024. 04. 25., 14:32
Innováció a légi szállítmányozásban

A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.

Gyógyszeripari üzleti reggelit tartott a DSV

A DSV A/S egy piacvezető dán szállítmányozási és logisztikai vállalat, amely globális közúti, légi, tengeri szállítási és raktárlogisztikai szolgáltatásokat kínál. A vállalat hazánkban is az egyik legnagyobb szereplő, jelenlegi fejlesztésével pedig piacvezető szerepét tovább erősítheti. A magyarországi gyógyszeripar meghatározó szereplőinek részvételével, a DSV 2024. április 23-án, egy gyógyszeripari üzleti reggelin, oldott hangulatú beszélgetés keretein belül bemutatott egy olyan innovatív fejlesztést, amelynek köszönhetően olyan szolgáltatás tud nyújtani a vállalat a továbbiakban Vecsésen, amelyre hazánkban korábban még más szállítmányozási és logisztikai vállalat nem volt képes. Az eseményen debütált az az új szolgáltatás, amelynek segítségével már 2-8 Celsius-fokos hűtött térben is képesek lesznek átvilágítani a légi áruszállításra szánt árukat.

„1 éves előkészület előzte meg az indulást, ami ráadásul új munkahelyeket is teremtett” – mondta Molnár Ákos, a DSV üzletfejlesztési vezetője.

A DSV Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mellett közvetlenül elhelyezkedő 900 négyzetméteres létesítménye tartalmaz egy 15-25 Celsius-fokos és egy 2-8 Celsius-fokos hűtött teret is. Ezek mellett rendelkezik egy cross-dock előtérrel is, amelyet két kapun keresztül lehet megközelíteni. Ezek a kapuk alkalmasak arra, hogy fogadjanak hűtőkonténert, kamiont, illetve akár kisautót egyaránt. A raktár korábban megkapta a Regulated Agent státuszt is. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a raktár alkalmas arra, hogy egy különösen védett státuszú lokációt létrehozva, a légitársaságok befogadják az innen kiáramló árukat utólagos ellenőrzés nélkül is szállításra. Az új fejlesztésnek köszönhetően pedig további szolgáltatással is bővül a létesítmény.

Növekszik a 2-8 Celsius-fok közötti gyógyszertermékek aránya a gyógyszerpiacon, gyorsan reagált erre a vállalat

„Ügyfelekkel történő korábbi egyeztetéseink során kialakult bennünk az a kép, hogy sokszor küzdenek azzal a problémával, hogy 2-8 Celsius-fok között kezelendő gyógyszeráruiknak a légi elszállítása átvilágítási problémába ütközik. Ennek oka volt, hogy ez idáig Magyarországon nem volt olyan átvilágításra alkalmas röntgen gép, amely 2-8 Celsius-fokos raktári környezetben üzemelt volna. Ha egy ügyfélnek eddig 2-8 Celsius-fokos kezelést igénylő gyógyszeráruja volt, amelyet légi úton szeretett volna elküldeni, akkor ez idáig vagy alternatív eszközökkel tudta ezt megtenni, vagy nem ebben a hőmérsékleti tartományban tette ezt meg, vagy elvitte Bécs repterére” – emelte ki Molnár Ákos.

A DSV beruházásának köszönhetően megteremtette a lehetőségét annak, hogy minden hatósági szempontnak megfelelve, alkalmas legyen raktáruk arra, hogy 2-8 Celsius-fok közötti hűtött átvilágítási folyamatot végezhessen. Megnyitotta Magyarország első olyan GDP-elvek mentén működő gyógyszerraktárát, amely 2-8 Celsius-fokos környezetben átvilágítási szolgáltatást nyújt a gyógyszeripari ügyfelek számára.

„A 2-8 Celsius-fok közötti átvilágítási és raktározási szolgáltatás mellett, lehetőséget tudunk nyújtani ambient, azaz 15-25 Celsius-fokos környezetben gyógyszeráruk raktározására is. Ezek mellett biztosítottak olyan további szolgáltatások is, mint a címkézés, thermoblankettel ellátni palettákat, vagy akár passzív csomagolóanyaggal ellátni gyógyszerárukat” – hívta fel a figyelmet a DSV üzletfejlesztési vezetője.

Kiemelt tapasztalat B2B területen

A DSV szállítmányozásban és logisztikában hazai, valamint nemzetközi szinten egyaránt több évtizedes, globális szinten is kiemelt tapasztalattal rendelkezik. A B2B szektor mára már megkerülhetetlen szereplője, aki többek között számos innovatív beruházásával, stabil pénzügyi hátterével és megbízhatóságával számos szektort támogat. Mostani fejlesztésük egyik kiinduló alapja volt, hogy a DSV legutóbbi akvizíciójának eredményeképpen örökölt egy gyógyszerraktárat is, amely, a legmagasabb GDP kívánalmaknak megfelelő temperált, illetve hűtős gyógyszerraktár volt.

„A mi gyógyszerprojektünk egyik alapja ez az örökölt raktárhelyiség volt. Szintén nagy szerepet játszott a hűtős tengeri osztályunk, amely évtizedes tapasztalatokkal rendelkezik, kiváló alvállalkozói kapcsolatokkal és nagyon szerteágazó szolgáltatási portfolióval a reefer konténeres piacon. Ezeken túl a DSV globálisan rendelkezik gyógyszeripari ügyfélkapcsolatokkal is, amelyek szintén remek alapot képeztek arra, hogy belefogjunk ebbe a magyarországi Pharma projektfejlesztésbe” – mesélte Molnár Ákos a fejlesztés hátteréről.

A DSV-ről:

A DSV A/S egy piacvezető dán szállítmányozási és logisztikai vállalat, amely globális közúti, légi, tengeri szállítási és raktárlogisztikai szolgáltatásokat kínál. 1976-ban kilenc független dán fuvarozó alapította, és azóta gyors terjeszkedést és nemzetközi jelenlétet ért el. A több mint 80 országban működő irodáival a DSV több mint 75 000 embert foglalkoztat világszerte. Magyarországi története 1995-ben kezdődött, és azóta hazánk egyik legmeghatározóbb piaci szereplőjévé nőtte ki magát. (www.dsv.com/en/countries/europe/hungary)

Forrás: https://www.krpr.hu/

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 07., 20:15
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
2024. 11. 29., 14:54
2024. szeptember 30 - október 11. között Görögország volt a házigazdája a NATO legnagyobb idei hadgyakorlatának. A hazai szuperszonikusokon kívül 11 légierő gépei érkeztek a mediterrán légtérbe - brit, kanadai, francia, svéd, magyar, lengyel, román, spanyol, olasz, portugál, és amerikai felségjellel -, hogy bebizonyítsák: a szövetség haderőnemeinek sikeres együttműködésével készen állnak egy lehetséges támadás elhárítására.
2024-12-14 16:00:42
Kovács Krisztián ezredest nevezték ki az MH Kiss József 86. Helikopterdandár új parancsnokává 2025. január elsejei hatállyal. Elődje, dr. Bali Tamás dandártábornok az MH Összhaderőnemi Műveleti Parancsnokság parancsnokhelyetteseként folytatja katonai szolgálatát.
2024-11-18 16:45:23
Idén októberben megállapodás született arról, hogy különleges mentéseknél segédkezik egymásnak az EUFOR (European Union Force) és a konjici Prenj Hegyimentő Szolgálat. Az együttműködés aláírásakor a nemzetközi haderőt dr. Sticz László vezérőrnagy, az EUFOR Althea művelet parancsnoka, míg a bosnyák felet Almir Mahmutović, az önkéntes szervezet igazgatótanácsának elnöke képviselte.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 12. 19., 11:57
A két H225M helikopter megérkezése, azt jelenti, hogy a megrendelt 16-ból már 14 a Magyar Honvédségnél van – tette hozzá Szalay-Bobrovniczky Kristóf.
2024. 12. 17., 12:25
A keskenytörzsű, közepes hatótávolságú utasszállítóhoz a légitársaság az amerikai Azorra lízing- és vagyonkezelő cég közvetítésével jutott hozzá.
2024. 12. 15., 22:13
Annak idején, amikor a Lockheed a P-3 Orion tervezésébe fogott, nem is volt kérdéses, hogy az óceánnal körülvett Ausztrália légierejénél is megjelenik majd a típus, de hogy valamivel több, mint fél évszázadon át, 2023 végéig repül majd a kengurus felségjellel, azt talán ők sem gondolták.
2024. 12. 13., 10:46
Az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandárnál tett látogatást dr. Böröndi Gábor vezérezredes, a Honvéd Vezérkar főnöke.

  Legfrissebbek most

Év végi kötelékrepülést hajtottak végre az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár pilótái tíz JAS-39 Gripen vadászgéppel. A kötelék gépei közül nyolc kiképzési repülést hajtott végre, és hozzájuk csatlakozott a készültségi géppár is.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.