A SkyEurope Airlines, Közép-Európa vezető, alacsony költségekkel üzemelő diszkont-légitársasága összesen 293 688 utast szállított 2007 áprilisában, amely 44,7%-os növekedést eredményezett, összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakának adataival, és így az elmúlt egy év alatt már több mint 3 millió utast szállított. A nyaralási szezon is elkezdődött a légitársaságoknál, hiszen egyre többen foglalják le most nyári utazási célpontjukat.
A SkyEurope a helykihasználtság területén további 7,4 százalékos javulást regisztrált, elérve a 82,1%-ot. 2007. márciussal záruló 12 hónapos időszakban, a légitársaság, 3 millió utast szállított, ez 45,1%-os növekedést jelent összehasonlítva az előző 12 hónap adatával. A járatkihasználtság az elmúlt 12 hónapban 3,4 százalékponttal növekedett elérve a 80,4%-ot.
A SkyEurope Airlines magyar utazási szokásokat vizsgáló megfigyeléseit támasztja alá a Median felmérése is, mely szerint a magyarok átlagosan külföldön 7-10 napot töltenek. A kutatócég szerint 2006-ban a legnépszerübb külföldi célpont Horvátország volt. A SkyEurope Airlines Hungary hálózatában a legnépszerübb nyaralási célországok 1. Olaszország 2. Spanyolország 3. Horvátország. A magyar utazásai szokásokat figyelve a SkyEurope megállapította, hogy a harminc évesnél fiatalabbak sokkal mozgékonyabbak, mint az idősebbek. A fővárosiak közül több mint kétszer annyian mozdulnak ki lakóhelyükről, mint a vidéken élők közül, és a gyermek is üdülésre, nyaralásra motiváló tényező. Hegedüs Judit, a SkyEurope pr managere elmondta, hogy a nyári menetrend összeállításánál a légitársaság figyelembe vette a hazai utazási szokásokat is. Az idei évben is vezető célpontok az olasz és spanyol üdülőhelyek, mint Rimini, Nápoly, Catania, Barcelona és Malaga. Egyre többen választják az autós utazás helyett a repülővel történő utazást Horvátország esetében is, így a Splitbe és Dubrovnikba utazok száma, várhatóan jelentősen növekszik majd. Emellett egyre népszerübbek a bolgár tengerparti városok Burgasz, Várna is, amelyeket újra felfedeznek a magyarok, hiszen a fiatalok számára új „egzotikus retro” célpontokká váltak, a középréteg pedig nosztalgiázni utazik a Fekete-tengerhez.
A Kínai Népköztársaság repülőiparának legkomolyabb seregszemléjét kétévente rendezik meg. A hivatalos nevén Kínai Nemzetközi Légi- és Űrkutatási Kiállítás a ritka alkalmak egyike, amikor a messze földről érkezők is megismerhetik a helyi fejlesztéseket, és véleményt alkothatnak a közeli - vagy távolabbi elképzelésekből.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.