A Lufthansa Csoport nemrégiben integrálta az Austrian Airlinest, és szorosan együttműködik a Brussels Airlines-szal, így a vállalat minden korábbinál erőteljesebben képviselteti magát közép-európai központjában, Budapesten. A Lufthansa, az Austrian Airlines, a Brussels Airlines és a Swiss International Air Lines továbbra is mindent megtesznek utasaik kényelméért. Ezen erőfeszítések sikerességét a piac is visszaigazolja: Európa vezető légitársaságának tagjai a Budapestről németországi, ausztriai, belgiumi, svájci és olasz célállomásaik között a tavalyi évhez képest 6%-kal több utast üdvözöltek a fedélzeten – jelentősen nagyobb kapacitás-kihasználtság mellett.
„Magyarország mindig is stratégiai fontosságú piac volt a Lufthansa számára, és örömmel látjuk az elmúlt évek legkiemelkedőbb utasszám-növekedését. Bízunk a magyar piac további fejlődésében” – mondta Dr. Karsten Benz, a Lufthansa európai értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „A 2010-es téli menetrendben heti hatra növeltük a Budapest – Düsseldorf járatok számát, illetve megtartottuk a 2010-es nyári menetrendben bevezetett Frankfurtba induló újabb napi járatot. Ezzel összesen a korábbinál hetente 13-al több járatot, illetve 2 800-al több férőhelyet kínálunk magyarországi utasaink számára, akik Budapestről indulva kívánják kihasználni nemzetközi hálózatunk előnyeit. Az európai légitársaság közül jelenleg a Lufthansa kínálja a legtöbb járatot és utazási lehetőséget Magyarországról” – folytatta a Lufthansa európai értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke.
„Közép-Európa továbbra is vállalatunk egyik hajtóereje, egyúttal azon nagyon kevés régiók közé tartozik, ahol a kihívásokkal teli 2009-es évben is indítottunk új járatokat. A Lufthansa Csoport ebben az évben ígéretes, 10% körüli utasszám-növekedést ért el a régióban” – tette hozzá Benz.
Az Austrian Airlines ebben az évben ünnepli az első Budapestre indított járatának 50 éves jubileumát. 1960. augusztus 8-án egy Vickers Viscount landolt Budapesten, így a vállalat nemzetközi légitársaságok közül az elsők között biztosított rendszeres légi összeköttetést Magyarországra. Az Austrian Airlines az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező, megbízható szolgáltató a magyar piacon, amely a Lufthansa Csoport valamennyi társaságának előnyére vált.
„Naponta három járatot üzemeltetünk Budapest és Bécs között. Magyarország határaihoz legközelebb mi kínáljuk a legnagyobb európai hálózatot, amelyet egyetlen központi repülőtérről szolgálunk ki, s kedvező áron biztosítunk kényelmes utazást Európa kedvelt célállomásaira. Ázsiába és Amerikába tartó tengerentúli járatainkkal együtt összesen a világ 130 célállomására indítunk járatokat” – mondta Johannes Walter, az európai üzletfejlesztési részleg vezetője.
„A magyar piac különösen fontos a Brussels Airlines számára. A Budapest és Brüsszel között biztosított közvetlen járatok mellett a Lufthansa Csoport tagjaival együtt rugalmas járatokat és kényelmes átszállást kínálunk utasaink számára, akik akár Európába, vagy a Brussels Airlines második hazájába, Afrikába indulnak” – folytatta Frédéric Dechamps, a Brussels Airlines értékesítésért felelős alelnöke.
„A SWISS Közép-Kelet Európa jelentősebb régiós városait köti össze Svájccal, illetve a SWISS nemzetközi hálózatával. Zürichi repülőterünk ideális átszállási lehetőséget kínál, hiszen rövidek a távolságok, amely következtében gyorsabb az átszállás, a Zurich Airport pedig ideális helyen, Európa szívében fekszik" –tette hozzá Bernd Bauer, a légitársaság értékesítésért és marketingért felelős ügyvezető igazgatója. „Az optimális járattervezésnek köszönhetően kimagasló a foglalási arány az USA-ba és Kanadába. A Közép- és Kelet-Európából érkező utasok pedig rövid idő alatt, kényelmesen juthatnak el Zürichen keresztül Dél-Európába. A régióból folyamatosan nő a kereslet, ezért a SWISS ebben az évben is további utasszám növekedésre számít, amely mértéke akár a válság előtti rendkívül sikeres év értékeit is meghaladhatja" – tette hozzá Bauer.
Európa vezető légitársasága hetente 160 járatot kínál Budapestről a Németországban, Ausztriában, Olaszországban, Belgiumban és Svájcban található központi repülőterei felé, amelyekből 104 ország 270 célállomása érhető el.
A Lufthansa Csoport harmadik negyedéves eredménye a sikeres stratégia visszaigazolása
A Lufthansa 783 millió eurós üzemi nyereséget ért el a jelenlegi pénzügyi év harmadik negyedévében, amely 565 millió euróval magasabb, mint az előző év hasonló időszakának értéke. A jó eredmény egyrészt a folyamatosan növekvő személy- és teherszállítási igényeknek, másrészt a következetesen végrehajtott, valamennyi üzleti szegmenst érintő költségcsökkentésnek, harmadrészt a csoport légitársaságai közötti szinergiahatások kiaknázásának köszönhető. A piacorientált stratégia a csoport légitársaságai számára a hálózat konszolidációja mellett a növekedést is lehetővé tette egyes piacokon. A rendkívül kemény tél, a pilóták sztrájkja, illetve a légtérzárak miatt a Lufthansa Csoport az év első hat hónapjában még veszteséges volt, ám a harmadik negyedévre rekordnak számító, 612 millió eurós nyereséget ért el az év első kilenc hónapját tekintve, ami év/év alapon 386 millió eurós növekedésnek felel meg. A csoport árbevétele 4 milliárd euróval 20,2 milliárd euróra nőtt.
A Kínai Népköztársaság repülőiparának legkomolyabb seregszemléjét kétévente rendezik meg. A hivatalos nevén Kínai Nemzetközi Légi- és Űrkutatási Kiállítás a ritka alkalmak egyike, amikor a messze földről érkezők is megismerhetik a helyi fejlesztéseket, és véleményt alkothatnak a közeli - vagy távolabbi elképzelésekből.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.