A mindenki számára kényelmes és elérhető repülés iránti elkötelezettség jegyében mutatta be legújabb fejlesztéseit az Emirates az AccessAbilities Expón, amelyekkel a fogyatékkal élők utazását szeretné megkönnyíteni a légitársaság. A légitársaság számos újdonsággal készült a szakmai kiállításra, mint például virtuális valóság túra a repülőtéren, jeltolmács robot, kerekesszék biztonságos szállítására szolgáló eszköz, valamint látássérülteknek szánt okostelefon alkalmazás, amely videós támogatást nyújt.
Az Emirates és a Be My Eyes együttműködése
Az Emirates hamarosan elérhető lesz a Be My Eyes alkalmazásban, amely több mint 8 millió önkéntes segítségével nyújt videós támogatást látássérült felhasználóknak. Az utasok az alkalmazás segítségével közvetlenül léphetnek kapcsolatba az Emirates ügyfélszolgálatával, ahol az élő videóhívás során a légitársaság munkatársai útbaigazítást nyújtanak és egyéb kérdésekben is segítenek.
Segítség a neurodiverz utasoknak – Sensory Guide
Az Emirates az IBCCES-szel közösen elkészítette a Sensory Guide-ot a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljához. Ez az útmutató részletesen bemutatja a terminálban tapasztalható hangokat, fényeket és egyéb érzékszervi ingereket, hogy a neurodiverz utasok felkészülhessenek a repülőtéri élményekre. Az útmutató hamarosan az Emirates weboldalán is elérhető lesz.
Sofőrszolgálat a kerekesszékeseknek is
A légitársaság új, kerekesszék-emelővel felszerelt sofőrszolgáltatást is bevezetett, amely jelenleg az Első és Business Osztályú utasok számára érhető el Dubajban. A kényelmes és biztonságos szállítást biztosító speciális járművek sofőrjeit folyamatosan képzik, hogy a legmagasabb szinten tudják kiszolgálni az utasok mobilitási igényeit.
Innovációk a könnyebb utazásért
Jeltolmács robot: Az Emirates jeltolmács robotja információs és útbaigazító szolgáltatásokat nyújt a siket és nagyothalló utasok számára. A robotot különböző jelnyelvi kifejezések és gesztusok felismerésére tanították, hogy járatstátuszról és repülőtéri információkról tájékoztasson. A robot képernyőjén térképek és útvonalak jelennek meg, és egy mesterséges intelligencián alapuló kalauz is segíti a kommunikációt. A jövőben a technológiát kiterjeszteni tervezik az Emirates digitális csatornáira is.
Virtuális valóság túra: Az Emirates virtuális valóság túráján a speciális igényű utasok előre megismerhetik a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljának teljes folyamatát. A VR-headset segítségével az utasok végig járhatják a repülőtéri lépéseket, és megismerhetik a speciális segítségnyújtó pultokat és a biometrikus beszállókapukat.
Kerekesszék-kocka: Az Emirates új, úgynevezett kerekesszék-kockája biztonságos szállítást nyújt a mobilitási segédeszközöknek és kerekesszékeknek. Ez az innovatív megoldás garantálja, hogy a kerekesszékek sérülés nélkül, megfelelően rögzítve érjenek célba.
Digitális akadálymentesítés és weboldal fejlesztések
Az Emirates elkötelezett a digitális akadálymentesítés területén is. A légitársaság weboldala megfelel a legmagasabb szintű hozzáférhetőségi szabványoknak, és a felület folyamatosan fejlődik. Az Emirates.com 3D nézete lehetővé teszi, hogy az utasok előre megismerjék a repülőtéri és fedélzeti élményeket.
A légitársaság eddig több mint 29 000 munkatársát képezte ki autizmus és rejtett fogyatékosságok témájában. A képzések során az empatikus kommunikációra és az autizmus felismerésére helyezik a hangsúlyt, hogy minden utas számára befogadó élményt nyújthassanak. Az Emirates továbbra is folyamatosan fejleszti akadálymentes szolgáltatásait és új innovációkat vezet be, hogy a repülés mindenki számára valóban elérhető legyen.
Sajtóközlemény
Forrás: FLOW PR
Mint ahogy arról korábban már lapunkon is beszámoltunk, Portugália a brazil Embraer A-29N Super Tucano típusával modernizálná légierejét. A szándékból mára valóság lett, a két fél aláírta a beszerzéshez kapcsolódó szerződést.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.