2024. 10. 16. szerda
Gál
: 400 Ft   : 367 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A fogyatékkal élőket segítik az Emirates új fejlesztései

A fogyatékkal élőket segítik az Emirates új fejlesztései
JETfly  |  2024. 10. 10., 16:30
Címkék

A mindenki számára kényelmes és elérhető repülés iránti elkötelezettség jegyében mutatta be legújabb fejlesztéseit az Emirates az AccessAbilities Expón, amelyekkel a fogyatékkal élők utazását szeretné megkönnyíteni a légitársaság. A légitársaság számos újdonsággal készült a szakmai kiállításra, mint például virtuális valóság túra a repülőtéren, jeltolmács robot, kerekesszék biztonságos szállítására szolgáló eszköz, valamint látássérülteknek szánt okostelefon alkalmazás, amely videós támogatást nyújt.

Az Emirates és a Be My Eyes együttműködése

Az Emirates hamarosan elérhető lesz a Be My Eyes alkalmazásban, amely több mint 8 millió önkéntes segítségével nyújt videós támogatást látássérült felhasználóknak. Az utasok az alkalmazás segítségével közvetlenül léphetnek kapcsolatba az Emirates ügyfélszolgálatával, ahol az élő videóhívás során a légitársaság munkatársai útbaigazítást nyújtanak és egyéb kérdésekben is segítenek.

Segítség a neurodiverz utasoknak – Sensory Guide

Az Emirates az IBCCES-szel közösen elkészítette a Sensory Guide-ot a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljához. Ez az útmutató részletesen bemutatja a terminálban tapasztalható hangokat, fényeket és egyéb érzékszervi ingereket, hogy a neurodiverz utasok felkészülhessenek a repülőtéri élményekre. Az útmutató hamarosan az Emirates weboldalán is elérhető lesz.

Sofőrszolgálat a kerekesszékeseknek is

A légitársaság új, kerekesszék-emelővel felszerelt sofőrszolgáltatást is bevezetett, amely jelenleg az Első és Business Osztályú utasok számára érhető el Dubajban. A kényelmes és biztonságos szállítást biztosító speciális járművek sofőrjeit folyamatosan képzik, hogy a legmagasabb szinten tudják kiszolgálni az utasok mobilitási igényeit.

Innovációk a könnyebb utazásért

Jeltolmács robot: Az Emirates jeltolmács robotja információs és útbaigazító szolgáltatásokat nyújt a siket és nagyothalló utasok számára. A robotot különböző jelnyelvi kifejezések és gesztusok felismerésére tanították, hogy járatstátuszról és repülőtéri információkról tájékoztasson. A robot képernyőjén térképek és útvonalak jelennek meg, és egy mesterséges intelligencián alapuló kalauz is segíti a kommunikációt. A jövőben a technológiát kiterjeszteni tervezik az Emirates digitális csatornáira is.

Virtuális valóság túra: Az Emirates virtuális valóság túráján a speciális igényű utasok előre megismerhetik a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljának teljes folyamatát. A VR-headset segítségével az utasok végig járhatják a repülőtéri lépéseket, és megismerhetik a speciális segítségnyújtó pultokat és a biometrikus beszállókapukat.

Kerekesszék-kocka: Az Emirates új, úgynevezett kerekesszék-kockája biztonságos szállítást nyújt a mobilitási segédeszközöknek és kerekesszékeknek. Ez az innovatív megoldás garantálja, hogy a kerekesszékek sérülés nélkül, megfelelően rögzítve érjenek célba.

Digitális akadálymentesítés és weboldal fejlesztések

Az Emirates elkötelezett a digitális akadálymentesítés területén is. A légitársaság weboldala megfelel a legmagasabb szintű hozzáférhetőségi szabványoknak, és a felület folyamatosan fejlődik. Az Emirates.com 3D nézete lehetővé teszi, hogy az utasok előre megismerjék a repülőtéri és fedélzeti élményeket.

A légitársaság eddig több mint 29 000 munkatársát képezte ki autizmus és rejtett fogyatékosságok témájában. A képzések során az empatikus kommunikációra és az autizmus felismerésére helyezik a hangsúlyt, hogy minden utas számára befogadó élményt nyújthassanak. Az Emirates továbbra is folyamatosan fejleszti akadálymentes szolgáltatásait és új innovációkat vezet be, hogy a repülés mindenki számára valóban elérhető legyen.

Sajtóközlemény

Forrás: FLOW PR

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 09. 27., 09:15
A 2022-es Royal International Air Tattoo rendezvényen Szentendrei Dávid százados, a Magyar Honvédség vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár hajózója kiemelkedő teljesítményt nyújtott JAS 39-es Gripen vadászgépével.
2024. 09. 25., 09:10
Egy korszak véget ért a Holland Királyi Légierő történetében: országjáró repülés keretein belül, 2024. szeptember 27-én búcsúztak el 45 évnyi szolgálat után az F-16-osok.
2024-10-09 09:00:00
„Bármilyen élethű is a szimulátor, amellyel tizenöt alkalommal repültünk, mégsem közelíti meg a valós repülések adta élményeket” – számolt be élményeiről Asztalos István alezredes, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár repülésbiztonság főnöke, aki először emelkedhetett a magasba az első magyar KC-390 Millennium szállítógéppel.
2024-09-19 18:30:47
Az éves kiképzési tervnek megfelelően, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár Gripen hajózói 2024. szeptember 16-19. között délutáni, esti kiképzési repüléseket hajtottak végre, melyek fotózására a spotterek is lehetőséget kaptak.
2024-09-15 18:00:00
A szervezők bejelentése értelmében, egy héttel az esemény előtt, törölték a csehországi Ostravában évente megrendezésre kerülő NATO Days rendezvényt.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 10. 10., 11:39
Felhők felett tízes kötelékben – két héten át, tizenegy nemzettel közösen emelkednek magasba Gripenjeink a Ramstein Flag 24 gyakorlaton. A nagyszabású esemény során naponta kétszer, egyszerre több mint 60 gép tartózkodik a levegőben, biztosítva a közös NATO légiműveletek gyakorlását, illetve a képességek fejlesztését.
2024. 10. 08., 11:12
1992. január 7-én az olasz hadsereg két, fehérre festett helikoptere érkezett a kaposújlaki repülőtérre. Az AB 205-ös és 206-os az Európai Közösség Megfigyelő Missziójának égisze alatt repült Belgrádból Zágrábba és tankolás céljából szakította meg útját a Kaposvár melletti repülőtéren.
2024. 10. 02., 10:56
Az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár Gripen vadászrepülőgépei is részt vesznek a Ramstein Flag 24 légvédelmi harcászati gyakorlaton Görögországban.
2024. 10. 01., 09:56
A kalibráló repülések során az irányadók és a távolságmérő berendezés útvonal-ellenőrzését a két pilóta és a 2-3 fős fedélzeti kalibráló személyzet önállóan végezte.

  Legfrissebbek most

A HadERŐ című műsor október 15-i adásában folytatódott a Magyar Légierő KC-390-es szállító repülőgépének bemutatása: Asztalos István alezredes, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár repülésbiztonság főnöke, először emelkedhetett a magasba az első magyar KC-390 Millennium szállítógéppel.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.