2025. 02. 21. péntek
Eleonóra
: 405 Ft   : 386 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát
JETfly  |  2018. 02. 08., 15:47

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán.

  • A sötétkék lesz a domináns szín – hangsúlyos sárga motívumokkal
  • Közel 30 év után megújul a Lufthansa flottájának megjelenése
  • Az új dizájn a Lufthansa modernizálásának legszembetűnőbb jele

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán. A legszembetűnőbb változás a repülőgépek új külső megjelenése. A Lufthansa Frankfurtban és Münchenben, több mint 3000 vendég előtt mutatta be hivatalosan az új dizájnt megjelenítő Boeing 747-8 és Airbus A321 gépeket. A megelőző hetekben a dizájn egyes részleteiről interaktív beszélgetés zajlott a közösségi médiában. Az új megjelenést túlnyomórészt pozitívan fogadták, bár egyesek hiányolták a hagyományos sárga színt. A sárga ezután különleges szerepet tölt be a Lufthansánál: az útbaigazítás és a megkülönböztetés színe lesz. A jövőben megjelenik például minden beszállókártyán és a Lufthansa reptéri pultjain.

„A Lufthansa megváltozott. Korszerűbb és sikeresebb, mint valaha. Az új dizájnnal mostantól a nagyközönség számára is láthatóvá tesszük ezt” – hangsúlyozta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke. „Mindig is a daru volt a jelképünk, amely szorosan összefonódott a Lufthansa ígéretes teljesítményével. A mai napig a kiváló minőség, a színvonalas kiszolgálás, a repülési szakértelem, a megbízhatóság, az innovatív szellemiség és a bizalom szimbóluma.”

A Lufthansa felismerte, hogy a digitális átalakulásra és az ügyféligények változására reagálva repülőgépeinek megjelenését is modernizálnia kell. A Csoport évente kétmilliárd eurót fordít új, hatékony üzemanyag-felhasználású repülőgépek vásárlására. Színvonalas fedélzeti és földi szolgáltatásai kielégítik az utasok egyedi igényeit. A Lufthansa új digitális szolgáltatásai elnyerték a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség, az IATA platina díját, a Skytrax pedig az európai légitársaságok közül elsőként és egyedüliként a Lufthansának ítélte oda ötcsillagos minősítését. A Boeing 777-9 új üzleti osztályának két éven belüli bevezetése jó példázza, mennyire elkötelezett a Lufthansa a modernizálás folytatása mellett.

A daru születésének 100. évfordulóján a dizájn minden elemét átdolgozták a digitális kor követelményei szerint. A Lufthansa új arculata modern jelleget kölcsönöz az egyes elemeknek, és ezáltal még markánsabbá teszi őket. A tervezők nagyon fontosnak tartották, hogy a Lufthansa márka hagyományos arculatát továbbgondolva alkossák meg a jövőbeni dizájnt.

A hagyomány és a jövő találkozása

„A Lufthansa modernizálása nem lenne lehetséges elkötelezett munkavállalóink, az iparág legjobbjai nélkül. Tulajdonképpen ők a márkánk arcai” – folytatta Carsten Spohr.

Továbbra is a pontosan 100 évvel ezelőtt, Otto Firle grafikus által tervezett daru marad a légitársaság ikonikus szimbóluma és megkülönböztető jegye a légi közlekedésben.  A jövőben kissé karcsúsodik, és alkalmazkodik a digitális környezethez. A vékonyabb gyűrűnek köszönhetően elegánsabb lesz a daru megjelenése, jobban kiemelkedik a háttérből és nagyobb teret kap a logóban. Összességében véve könnyedebbé és elegánsabbá válik a Lufthansa védjegye. A német légitársaság megőrzi a szokásos kék-sárga színpárosítást – de újrafogalmazza a színek használatát. A kifejezetten a Lufthansa számára megkomponált kék szín kicsit sötétebb és elegánsabb lett – a megbízhatóság, az egyértelműség és az érték szimbólumaként a jövőben ez lesz a márka domináns színe.

Három évtized múltán a Lufthansa repülőgépeinek külseje is fokozatosan megújul. A dizájn kidolgozása összetett folyamat volt, amelyben számtalan szakember vett részt. Az új dizájn alapos előzetes kutatás, több mint 800 terv és laboratóriumi színváltozat után született meg. A légitársaság hangsúlyosan prémium minőségével összhangban a külső arculat kék színe uralja majd az eget és a világ repülőtereit a következő évtizedekben.

Az utastérben az utasok a személyzet formaruháján, új – gyakran sárga színű – kiegészítők formájában találkozhatnak a modernizált arculattal. A fedélzeten használt tárgyak, köztük az étkészlet, az egészségügyi csomag, a takarók és a párnahuzatok is igazodni fognak az új dizájnhoz. A következő két évben mintegy 160 millió tárgyat cserélnek le a Lufthansánál.

Az arculat átdolgozása közben nem volt könnyű megfelelni a napjaink és a jövő digitális világa által támasztott követelményeknek. A daru újragondolása mellett a Lufthansa mobileszközökön és okosórákon is könnyen olvasható, saját betűtípust is kidolgozott.

Új márkakampány

Nyitottság és kíváncsiság – az új Lufthansa márka bevezetése az új #SayYesToTheWorld márkakampány kezdete is egyben. A kampány megkérdőjelezi a szokványos gondolkodást és viselkedési sémákat. A Lufthansa feltárja a világot minden felfedező előtt. Fontos értékei a stílus, az ambíció, a minőség, az egyén iránti empátia, a megbízhatóság és a becsületesség.

A Lufthansa Csoport új dizájnja

A Lufthansa Csoport márkaarculata is megújult. Az új logó csak nagybetűket tartalmaz, és nem szerepel benne a daru. Figyelembe veszi a Csoporton belüli márkák sokféleségét, és semleges optikai jegyekkel igazodik a különböző tagvállalatokhoz. A Lufthansa új betűtípusa időtlenséget és függetlenséget sugall. A nagybetűk használata is az új csoportszintű arculat jellegzetessége.

Az új Lufthansa-kék a Lufthansa Csoport domináns színe. Könnyed, független stílusába harmonikusan illenek a sárga kiegészítő elemek.

„Büszkén haladunk a globalizáció élvonalában, és nagy megtiszteltetés számunkra, hogy élettel tölthetjük meg ezt az elvont fogalmat. Ezáltal is biztosabban haladunk előre, és munkánk is értékesebb, hálásabb lesz tőle” – fűzte hozzá Carsten Spohr.

Forrás: Lufthansa

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 04., 15:48
A Kínai Népköztársaság repülőiparának legkomolyabb seregszemléjét kétévente rendezik meg. A hivatalos nevén Kínai Nemzetközi Légi- és Űrkutatási Kiállítás a ritka alkalmak egyike, amikor a messze földről érkezők is megismerhetik a helyi fejlesztéseket, és véleményt alkothatnak a közeli - vagy távolabbi elképzelésekből.
2025. 01. 29., 12:12
Repülőműszaki szakmai héten vett részt január 21. és 24. között a pápai MH 47. Bázisrepülőtér repülést biztosító századának teljes állománya, hogy felkészüljön a repülőműszaki és a speciális repüléskiszolgálási feladatok szakszerű végrehajtására a 2025-ös kiképzési évben.
2025-02-17 13:29:58
A Magyar Honvédség KC-390 Millennium típusú szállító repülőgépének éves karbantartását a pápai légibázison települő nemzetközi Stratégiai Légiszállító Képesség program egyedülálló C-17-es hangárjában végzi a kecskeméti repülődandár repülőműszaki állománya.
2025-02-05 11:27:24
Éppen 10 éve törölte el a HungaroControl – Európában elsőként – a teljes légi útvonalhálózatot, ezzel lehetővé téve a repülőgépek korlátozások nélküli, szabad légtérhasználatát. Az innovatív forgalomszervezési koncepciónak (Hungarian Free Route, HUFRA) köszönhetően az elmúlt évtized során a hazánk felett átrepülő járatok útvonala összesen 15 millió kilométerrel rövidült, és több mint 180 millió kilogrammal kevesebb szén-dioxid került a levegőbe.
2025-01-31 10:06:46
A NASA elfogadta az Axiom Space negyedik küldetését, tehát Kapu Tibor magyar kutatóűrhajós leghamarabb 2025 tavaszán elindulhat a Nemzetközi Űrállomásra. Az Ax-4 első sajtótájékoztatóján a legénység mellett bemutatták a küldetés hivatalos jelvényét („mission patch”), illetve azt a ruhát is, amelyben az űrhajósok a Nemzetközi Űrállomásra utaznak („flight suit”).
2025-01-27 09:31:22
Fontos mérföldkövet ért el a fenntarthatóság terén a VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport. A Budapest Airport leányvállalata, a Repülőtéri Üzemanyag Kiszolgáló Kft. sikeresen teljesítette azon audit feltételeit, amely lehetővé teszi a fenntartható repülőgép-üzemanyag (sustainable aviation fuel, SAF) használatának bevezetését a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 02. 17., 09:48
A Gulfstream Aerospace hamarosan átadja a megrendelőjének az utolsó G650(ER) business jetet. A jövő a G800-asoké, a váltómodell még az első félévben megkapja az amerikai Szövetségi Légügyi Hivataltól a szükséges tanúsítványokat.
2025. 02. 13., 09:18
A négynapos tanfolyam február 10-én kezdődött, a Kalkar-i Német Légierő Műveleti Parancsnokság NATO Allied Command Transformation (ACT) által akkreditált kiképzőközpontja, valamint az MH ÖMP Légierő Hadműveleti és Kiképzési Főnökség fegyvernemi részlege közös szervezésében.
2025. 02. 06., 10:02
Decemberben egy, akkor a nyilvánosság előtt még nem ismert megrendelő jelentette be az igényét nyolc, a gyártási fázis utolsó szakaszához érkezett Boeing 767F-re. Most kiderült: az ügyfél a UPS.
2025. 01. 31., 09:56
Beszélgetés Könczöl Ferenc ezredessel, aki 2025. január 1-től tölti be az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár parancsnoki beosztását.

  Legfrissebbek most

2024 november első felében immár nyolcadik alkalommal tartották meg a CRUZEX-et. A legnagyobb latin-amerikai légierő gyakorlaton ezúttal 16 országból 3000 katona és 100 repülő eszköz vett részt.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.