Az Emirates közismert formabontó, különleges reklámfilmjeiről, de a legújabb kampány szó szerint szédítő magasságokban készült. A légitársaság legújabb reklámfilmjében légi utaskísérőjét a Burdzs Kalifa legtetejére, vagyis 828 méter magasságba repítette. Ez idáig mindössze két másik embernek adatott meg a lehetőség, hogy felmászhasson a világ legmagasabb épületének legmagasabb pontjára: Tom Cruise-nak és Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum sejknek. Hozzájuk csatlakozott most az Emirates reklámfilm főszereplő utaskísérője.
A 30 másodperces szpotban - a 2003-as Igazából szerelem című vígjáték emlékezetes jelenetét idézve – az Emirates egyenruhás stewardess feliratos táblákon üzen az Emirates utasainak. Ahogy a kamera lassan eltávolodik, láthatóvá válik, hogy a légi utaskísérő a világ legmagasabb épületének csúcsán, a Burdzs Kalifán áll, így Dubaj teljes látképe a nézők elé tárul.
A reklámot green screen vagy speciális effektek nélkül forgatták, és hosszas tervezés, tréningezés, tesztelés előzte meg, ahol szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmaztak. Az épület csúcsán a főszereplőnek 828 méteres magasságban, egy mindössze 1,2 méter átmérőjű felület állt rendelkezésére a mutatvány végrehajtásához. Az Emirates saját kabinszemélyzete számára castingot írtak ki, és bár akadt jó néhány lelkes és alkalmas jelölt, biztonsági okokból végül egy profi ejtőernyős oktató kapta meg a szerepet.
A forgatás során egy erre a célra tervezett talapzatot készítettek, amelyből egy rúd állt ki, és a főszereplőt ehhez a rúdhoz, illetve az épület csúcsához rögzítették egy speciális biztonsági öv segítségével, amit az Emirates egyenruha alá rejtettek.
A forgatás napkeltekor kezdődött, hogy megörökítsék az aranyló nap fényét, és a csapat, beleértve a reklám főszereplőjét is, még napfelkelte előtt megkezdte a feljutást a csúcsra. A mászás 1 óra 15 percig tartott a Burdzs Kalifa 160. szintjétől - létrákon, illetve egy szűk csőben - mire a forgatás „helyszínére” értek. A csapat körülbelül 5 órán át tartózkodott a csúcson. Drónt használtak a felvételek készítéséhez, amely folyamatos felvételben rögzítette a teljes jelenetet.
828 méteres magassággal ez lett minden idők egyik legmagasabban forgatott reklámfilmje, amelyet az Emirates belsős márkacsapata tervezett és rendezett a dubaji székhelyű Prime Productions AMG segítségével. A reklámot az Emirates-hálózat több piacán is bemutatják majd. Az első televíziós kampány az Egyesült Királyságban fog futni.
Az Emirates-ről
1985-ös megalapítása óta több mint 500 nemzetközi díjjal ismerték el az Emirates Airline azon törekvését, hogy páratlan minőségű szolgáltatásokat nyújtson. Az Emirates központja Dubajban működik, a világ azon néhány városának egyikében, amely a „Nyitott Égbolt” szabályozást követi, és több mint 120 légitársaságnak biztosítja a szabad és tiszta versenyt.
Az Emirates Airline cégcsoport része az Emirates SkyCargo és a Destination & Leisure Management (D&LM), amely a Wolgan Valley Resort & Spa-t, az Emirates Holidays-t, az Arabian Adventures-t és a Congress Solution International-t működteti. A légitársaság az Emirates Csoport tagja, amely magába foglalja a dnata, a Mercator, a Transguard és az EmQuest társvállalatokat.
Sajtóközlemény
Forrás: FLOW PR
Mint ahogy arról korábban már lapunkon is beszámoltunk, Portugália a brazil Embraer A-29N Super Tucano típusával modernizálná légierejét. A szándékból mára valóság lett, a két fél aláírta a beszerzéshez kapcsolódó szerződést.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.