2025. 02. 22. szombat
Gerzson
: 405 Ft   : 386 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS
JETfly  |  2024. 07. 16., 13:55

Szorosabbra fűzi kereskedelmi együttműködését az Air France-KLM Csoport és a SAS: a három légitársaság codeshare és interline megállapodást köt, amelynek értelmében szeptember 1-jétől több tucat új célállomás válik elérhetővé mindhárom légitársaság számára. Emellett a törzsutasprogramokat is összefésülik.

A megállapodás részeként a légitársaságok 33 európai célállomást tesznek elérhetővé utasaik számára. Az Air France és a KLM ügyfelei koppenhágai, oslói és stockholmi átszállással utazhatnak tovább Észak-Európa több városába is a SAS járatain, míg a skandináv légicég utasai párizsi és amszterdami csatlakozással férhetnek hozzá az Air France és a KLM európai hálózatához.

Az együttműködés részeként a törzsutasprogramban résztvevők a partner légitársaságok járatai után is megkapják a mérföldeket, pontokat, illetve hozzáférnek a repülőtéri prémium várókhoz és egyéb szolgáltatásokhoz is.

A megállapodás szeptember 1-jén lép életbe, amikor a SAS hivatalosan is csatlakozik az Air France-KLM által is alapított SkyTeam légiszövetséghez.

A légitársaságok hosszútávú járatait ez a megállapodás nem érinti, a transzatlanti járatokkal kapcsolatos együttműködés részleteiről később születik döntés.

Az Air France és a KLM hetente közel 200 járatot üzemeltet Párizs, Amszterdam, Oslo, Koppenhága és Stockholm között, míg a SAS Párizsba 44, Amszterdamba heti 65 járatot közlekedtet három központjából.

Angus Clarke, az Air France-KLM kereskedelmi vezérigazgató-helyettese szerint ez a megállapodás egy újabb fontos mérföldkövet jelent az Air France, a KLM és a SAS kereskedelmi együttműködésében. „Központijaink összekapcsolásával utasaink sokkal nagyobb kínálatból választhatnak, és a megállapodásnak köszönhetően jelentősen tudjuk növelni jelenlétünket a skandináv térségben”.

Paul Verhagen, a SAS kereskedelmi vezérigazgató-helyettese azt emelte ki, hogy hatalmas lehetőségeket rejt az Air France-KLM-mel kötött kereskedelmi megállapodás, amely a SAS globális láthatóságát és kapcsolatait is nagy mértékben javítja.

Az Air France-KLM-ről

Az Air France-KLM csoport, amely globális szereplőként erős európai bázissal rendelkezik, fő tevékenységi területei a személyszállítás, a teherszállítás és a repülőgép-karbantartás.

Az Air France-KLM az egyik vezető légitársasági csoport, ügyfelei számára világszerte elérhető hálózatot kínál, amely több mint 320 célállomást fed le az Air France, a KLM és a Transavia révén, főként a párizsi Charles de Gaulle, Párizs-Orly és az amszterdami Schiphol repülőterekről.

A Flying Blue az Air France-KLM csoport törzsutasprogramja, több mint 24 millió taggal.

A Delta Air Lines-szal és a Virgin Atlantic-kel együtt az Air France-KLM üzemelteti a legnagyobb transzatlanti közös vállalatot, több mint 340 napi járattal. Az Air France-KLM tagja a SkyTeam-nek is, amely 19 taglégitársaságával együttesen dolgozik azon, hogy az utasok számára problémamentes utazási élményt nyújtson a világ minden táján.

Az Air France-KLM csoportot 20 éve ismerik el az iparág vezetőjének a fenntartható fejlődés terén, és elkötelezett amellett, hogy felgyorsítsa az átállást a fenntarthatóbb légiközlekedésre.

Az SAS-ról:

Az SAS, Skandinávia vezető légitársasága 1946 óta, fő központja a koppenhágai repülőtér (CPH), amelyet az oslói (OSL) és a stockholmi (ARN) egészít ki.

Küldetésük, hogy összekapcsolják Skandináviát a világgal és a világot Skandináviával. Az SAS évente több mint 25 millió utast szolgál ki, és 55 tonna árut szállít 135 célállomásra Európában, az USA-ban és Ázsiában. Több mint 10,000 főt foglalkoztat. A vállalat elkötelezett a nettó karbonsemlegesség 2050-re tervezett elérésében.

Sajtóközlemény

Forrás: Air France-KLM Sajtó

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 04., 15:48
A Kínai Népköztársaság repülőiparának legkomolyabb seregszemléjét kétévente rendezik meg. A hivatalos nevén Kínai Nemzetközi Légi- és Űrkutatási Kiállítás a ritka alkalmak egyike, amikor a messze földről érkezők is megismerhetik a helyi fejlesztéseket, és véleményt alkothatnak a közeli - vagy távolabbi elképzelésekből.
2025. 01. 29., 12:12
Repülőműszaki szakmai héten vett részt január 21. és 24. között a pápai MH 47. Bázisrepülőtér repülést biztosító századának teljes állománya, hogy felkészüljön a repülőműszaki és a speciális repüléskiszolgálási feladatok szakszerű végrehajtására a 2025-ös kiképzési évben.
2025-02-17 13:29:58
A Magyar Honvédség KC-390 Millennium típusú szállító repülőgépének éves karbantartását a pápai légibázison települő nemzetközi Stratégiai Légiszállító Képesség program egyedülálló C-17-es hangárjában végzi a kecskeméti repülődandár repülőműszaki állománya.
2025-02-05 11:27:24
Éppen 10 éve törölte el a HungaroControl – Európában elsőként – a teljes légi útvonalhálózatot, ezzel lehetővé téve a repülőgépek korlátozások nélküli, szabad légtérhasználatát. Az innovatív forgalomszervezési koncepciónak (Hungarian Free Route, HUFRA) köszönhetően az elmúlt évtized során a hazánk felett átrepülő járatok útvonala összesen 15 millió kilométerrel rövidült, és több mint 180 millió kilogrammal kevesebb szén-dioxid került a levegőbe.
2025-01-31 10:06:46
A NASA elfogadta az Axiom Space negyedik küldetését, tehát Kapu Tibor magyar kutatóűrhajós leghamarabb 2025 tavaszán elindulhat a Nemzetközi Űrállomásra. Az Ax-4 első sajtótájékoztatóján a legénység mellett bemutatták a küldetés hivatalos jelvényét („mission patch”), illetve azt a ruhát is, amelyben az űrhajósok a Nemzetközi Űrállomásra utaznak („flight suit”).
2025-01-27 09:31:22
Fontos mérföldkövet ért el a fenntarthatóság terén a VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport. A Budapest Airport leányvállalata, a Repülőtéri Üzemanyag Kiszolgáló Kft. sikeresen teljesítette azon audit feltételeit, amely lehetővé teszi a fenntartható repülőgép-üzemanyag (sustainable aviation fuel, SAF) használatának bevezetését a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 02. 17., 09:48
A Gulfstream Aerospace hamarosan átadja a megrendelőjének az utolsó G650(ER) business jetet. A jövő a G800-asoké, a váltómodell még az első félévben megkapja az amerikai Szövetségi Légügyi Hivataltól a szükséges tanúsítványokat.
2025. 02. 13., 09:18
A négynapos tanfolyam február 10-én kezdődött, a Kalkar-i Német Légierő Műveleti Parancsnokság NATO Allied Command Transformation (ACT) által akkreditált kiképzőközpontja, valamint az MH ÖMP Légierő Hadműveleti és Kiképzési Főnökség fegyvernemi részlege közös szervezésében.
2025. 02. 06., 10:02
Decemberben egy, akkor a nyilvánosság előtt még nem ismert megrendelő jelentette be az igényét nyolc, a gyártási fázis utolsó szakaszához érkezett Boeing 767F-re. Most kiderült: az ügyfél a UPS.
2025. 01. 31., 09:56
Beszélgetés Könczöl Ferenc ezredessel, aki 2025. január 1-től tölti be az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár parancsnoki beosztását.

  Legfrissebbek most

2024 november első felében immár nyolcadik alkalommal tartották meg a CRUZEX-et. A legnagyobb latin-amerikai légierő gyakorlaton ezúttal 16 országból 3000 katona és 100 repülő eszköz vett részt.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.