Budapest Airport kampányt indított, hogy az utasok pénzüknek megfelelő szolgáltatást kapjanak Ferihegyen. Ennek részeként jelentősen csökkenti a repülőtér előtti hosszú távú parkoló használati díjait, és a repülőtér boltjaiban található legjobb vételi lehetőségeket népszerűsíti.
Egy új, 1,000 férőhelyes hosszú távú parkolót nyit meg június 1-jén a Budapest Airport. A 2-es terminál előtti parkoló megnyitásával egyidőben radikálisan csökkenti a hosszú távú parkolás költségeit a reptér üzemeltető. Mostantól például 15 nap parkolásért mindösszesen 10 ezer forintot kell fizetni, ami negyede a korábban kiszámlázott összegnek.
A fizető automatákkal müködő parkolót gyorsan és gördülékenyen tudják elhagyni az utasok.
Ezzel egyidőben, Parkolj, vásárolj és repülj címmel egy, a repülőtéri vásárlást népszerüsítő kampányt is elindított a Budapest Airport. A szórólapokon és a reptér honlapján (www.bud.hu) futó kampány a ferihegyi boltok legjobb vételeire, áraira hívják fel a figyelmet.
„Nagyszerü szolgáltatásokat akarunk kínálni értékarányos áron, hogy utasaink a pénzükért jobb minőségü szolgáltatást és termékeket kapjanak.” – mondta Stewart Wingate, a Budapest Airport kijelölt vezérigazgatója. „Tudjuk, hogy Ferihegyen jelenleg nagyon magasak az árak. Ezért csökkentettük le radikálisan a hosszú távú parkolás díjait, és tárgyalásokat folytattunk a kereskedőkkel, hogy az üzletekben is jobb árakat tudjuk elérni. A Parkolj, vásárolj és repülj kampány ez utóbbi, jó vételi lehetőségeket szedi össze, és sikerült elérnünk azt is, hogy néhány étterem alacsonyabb árakat kínál.
A múlt héten elindított taxitender jobb szolgáltatást fog alacsonyabb áron kínálni a személyszállítás területén. A mostani kezdeményezés hatására pedig több ezer forintot lehet megspórolni a parkolással, és egy-két igazán jó vételre is lehetőség nyílik a reptéri üzletekben.
Ez csak a kezdet, tudjuk, hogy tovább kell keményen dolgozni azért, hogy Ferihegyen ne csak utazni, hanem vásárolni is nagyszerüen lehessen. Célunk, hogy utasaink a parkolásnál és a terminálon belül is több értéket kapjanak a pénzükért.”
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a Wizz Air változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.