Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója képviselte a magyar főváros repülőterét Pekingben a világ jelentős repülőtéri vezetőinek fórumán, ahol egy sor megbeszélést is folytatott kollégáival. A Pekingi Nemzetközi Repülőtér és a Budapest Airport együttműködése többéves múltra tekint vissza, hiszen a két vállalat már 2004-ben stratégiai együttműködési megállapodást kötött.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója is részt vett azon a nemzetközi konferencián Pekingben, amit a kínai főváros nemzetközi repülőterét üzemeltető Capital Airport Holding Company szervezett “Repülőtéri Vezetők Globális Fóruma” címmel. A tanácskozáson mintegy 80 magas beosztású repülőtéri vezető mellet légitársaságok vezérigazgatói, a polgári repülés meghatározó nemzetközi szervezetei, így az ICAO (International Civil Aviation Organization – Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet) az ACI (Airports Council International – Repülőterek Nemzetközi Tanácsa) és az IATA (International Air Transport Association – Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség) képviselői vettek részt. A non-profit fórum kiváló lehetőséget biztosított a nemzetközi repülési szakemberek számára, hogy megvitassák a légiközlekedés, a repülőtérfejlesztés, a versenyképesség és a technológiai fejlődés kérdéseit.
A fórum házigazdája, a Pekingi Nemzetközi repülőtér jelenleg az amerikai Atalanta mögött a világ második legnagyobb utasforgalmú légikikötője (2010-ben évi 73 millió utassal) és a 10. legforgalmasabb a repülőgépmozgásokat tekintve (2010-ben évi 517 000 fel- és leszállás). A pekingi nemzetközi repülőtérről többszáz desztinációra indulnak a járatok, egyedül az Air China légitársaság több mint 120 várossal kínál összeköttetést. Pekingből Budapestre a Hainan légitársaság repül Airbus A330-as vagy Boeing 767-300 típusú repülőgéppel.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója találkozott Dong Zhiyi-vel, a pekinigi repülőteret üzemeltető Beijing International Airport Company elnökével és számos más repülőtér vezetőjével is. Jost Lammers így foglalta össze tárgyalásainak lényegét: “Már nagyon aktuális volt a személyes találkozás a Pekingi Nemzetközi Repülőtér vezetőjével hogy továbbfejlesszük az együttmüködésünket a magasabb színvonalú utaskiszolgálás érdekében. Bár kétségtelenül eltérő méretü repülőterekről van szó az esetünkben, egyben azonosak a céljaink, mind Peking, mind Budapest a saját térségében a lehető legjobb minőségü szolgáltatást szeretné nyújtani az utasai számára.”
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a Wizz Air változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.