Itt találod az összes cikket a „MH Légijármű Javítóüzem” témában!
Az An-26 típusú közepes teherszállító repülőgép 1974-ben került a Magyar Néphadsereg repülőgépflottájába. 2020. júniusában, 46 év szolgálati idő után búcsúzik a Magyar Honvédségtől, valamint azoktól a szakemberektől, akik lehetővé tették, hogy minden körülmények között végrehajthassa feladatait.
Nyugdíjas kollégáikkal ünnepelték alakulatuk napját november 15-én az MH Légijármű Javítóüzem dolgozói. Jogelődjük, az akkori 25. vadászrepülő-hadosztály alárendeltségébe tartozó Tábori Repülőjavító Műhely ezen a napon alakult meg Szentkirályszabadján, 1950-ben.
Feladatokban zsúfolt, sikeres évet tudhatnak maguk mögött az MH Légijármű Javítóüzem dolgozói. A kecskeméti alakulatnál tartott évértékelő és feladatszabó értekezleten Bozóki János ezredes, az alakulat parancsnoka foglalta össze 2017 szakmai tapasztalatait, s határozta meg a 2018-ra vonatkozó elvárásait.
A HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum, illetve az MH Légijármű Javítóüzem munkatársaiból álló négyfős csapat tett látogatást a Svéd Légierő linköpingi múzeumában a napokban.
Nyugdíjas kollégáikkal együtt ünnepelték alakulatuk napját november 15-én az MH Légijármű Javítóüzem dolgozói. Jogelődjük, az akkori 25. vadászrepülő-hadosztály alárendeltségébe tartozó Tábori Repülőjavító Műhely ezen a napon alakult meg Szentkirályszabadján, 1950-ben.
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.