Itt találod az összes cikket a „An-124” témában!
Szöulból tartott Bécsbe a Volga-Dnepr légitársaság An-124-100 Ruslan típusú teherszállító repülőgépe, köztes megállóként Novoszibirszkben hajtott végre tervezett leszállást, az onnan való továbbindulás viszont a hajtómű meghibásodása miatt már nem sikerült.
Az An-124 Ruszlán helyettesítésére megkezdődött egy új, szuper-nehézsúlyú kategóriába tartozó szállítógép (PAK VTA) tervezése. Az új szállítógép nem csak az eddigi feladatokat veszi majd át a Ruszlántól, de a kor követelményeinek is meg fog felelni.
Alekszej Rogozin, az OAK (Egyesült Repülőgépgyártó Vállalat) szállítógépekért felelős elnökhelyettese azt nyilatkozta a sajtónak, hogy lehetséges az An-124-esek gyártásának újbóli beindítása.
Az ukrán Antonov cég tervezte szállító repülőgépet az oroszországi Uljanovszkban gyártotta az Aviastar-SP és a Volga-Dnyepr – szintén orosz – társaság üzemeltette. Az ukrán kormány 2015 szeptemberi utasítására az Antonov cég kiszállt a közös bizniszből.
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.