Az ILA 2014 (május 20-25.) dinamikus programja szinte semmiben nem különbözött, semmi újat nem hozott a tavalyi évben megrendezett Le Bourget-i kiállításhoz képest. A repülési programot bemutató repülőgépek szinte kivétel nélkül láthatóak voltak korábban már Párizs, London vagy éppen a lengyel Radom légterében.
Bemutatkozott néhány „érdekesség” – Antares DLR H2, az Airbus által gyártott „E-Fan” egy elektromos meghajtású kisrepülőgép, illetve múltidézés gyanánt levegőbe emelkedett a Me 262, a világ első sorozatban gyártott gázturbinás sugárhajtómüves vadászrepülőgépe és vadászbombázója.
A levegőbe emelkedő kötelékek közül kiemelendő az olasz, Texan gépekkel repülő „We Fly” formáció, amelynek pilótái mozgáskorlátozottak.
Képgaléria: Marina Lystseva
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.