Itt találod az összes cikket a „Szu-25” témában!
Nem a leggyorsabb, nem a legnagyobb és nem a legszebb. Ez mind igaz a csatagépre, amely ennek ellenére minden bizonnyal a lövészkatonák egyik legjobb barátja. A világon két olyan típus van, amely teljes mértékben ebbe a kategóriába tartozik, az egyik valószínűleg a mai napon is éles bevetéseket repül a szomszédunkban.
2022. június 25-én több ezer látogató volt jelen, hogy a 110 éves Bolgár Légierőt ünnepelje a Plovdiv melletti, Graf Ignatievo légibázis nyílt napján. Mutatjuk Olvasóinknak a helyszíni fotókat!
A baranovocsi 558. Repülőgépjavító Üzemben végrehajtották a Bolgár Légierő első két Szu-25-ös csatarepülőgépének a nagyjavítását. Mutatjuk a fotókat!
Bojko Boriszov bolgár miniszterelnök kormánya a közelmúltban hagyott jóvá 81 millió levát a MiG-29-esek és 99 millió levát a Szu-25-ösök nagyjavítására.
A Perui Légierő El Pato-i légibázisán átadták az első modernizált Szu-25-ös csatarepülőgépet. A Szu-25-ös felújítása az orosz Roszoboronexport és a perui SEMAN közös munkájának az eredménye.
Norad Benidze, a Tbiliszi Repülőgépgyár igazgatója a grúz “Business Media” internetes lapnak adott nyilatkozatában megerősítette a hírt, miszerint Grúzia modernizálná a Szu-25-ösöket és Ge-31 Bora néven ázsiai és afrikai országokban értékesítené azokat.
Gyűlnek a viharfelhők a bolgár repülős égen, legalábbis ami a hadrendben lévő típusok üzembentartását illeti. Legújabb áldozat a Szu-25-ös flotta, mely 2017. december 14. óta nem repülhet és komoly kérdés, hogy fog-e újra.
A Grúz Hadsereg nem hajlandó tovább rendszerben tartani a Szu-25-ös csatarepülőgépeit.
A tervek szerint 2018-ban kezdődhet el az a projekt, amelynek keretében a Szu-34 frontbombázó alapjain hoznak létre egy új csatarepülőgépet.
2016. július 14-én csütörtökön, felszállás közben kigyulladt az Ukrán Légierő egyik Szu-25 típusú csatarepülőgépe.
Belorusz segítséggel újulhatnak meg a Kazah Légierő Szu-25-ösei az IHS Jane’s értesülései szerint.
Bővült az iraki Szu-25-ös flotta.
2016. március 30-án, szerdán újabb Szu-25-ös csatarepülőgépet vesztett az Orosz Légierő.
Törökország és Azerbajdzsán légiereje a napokban közös hadgyakorlatot hajt végre - írja az azeri APA hírportál.
2016. február 29-én hétfőn, az esti órákban Oroszország déli részén lezuhant egy Szu-25-ös csatarepülőgép, amelynek pilótája a balesetben életét veszítette.
Orosz Szu-25 csatarepülőgépek első ízben mértek csapást terroristák földi célpontjai ellen Szíriában a Szíriai Légierő MiG-29 vadászrepülőgépeinek oltalmazása mellett.
Oroszország Krasznodári területén mintegy 20 repülőgép és több mint 100 fő részvételével kezdődött meg a Szu-25SzM (Frogfoot) csatarepülőgépekkel végrehajtott gyakorlat.
Az Orosz Légierő Csernigovka légibázisán települő Szu-25 Gracs (vetési varjú) csatarepülőgépek tartottak repülő-harcászai gyakorlatot. A csatarepülőgépet előszeretettel nevezik „Békaláb”-nak is, NATO kódjának (Frogfoot) fordításából adódóan.
A napvilágra került információk szerint, 2015. november 11-én, szerdán a délelőtti órákban, lezuhant az Ukrán Légierő egyik Szu-25-ös csatarepülőgépe. A katasztrófa Ukrajna keleti részén, Zaporizzsja közelében történt, gyakorlórepülés végrehajtása közben.
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.